17 Eylül 2012 Pazartesi

Universiteden mezun olunca kendimi bu islerin icinde buldum birden bire. Kece ile yapilan islere nerede rastladigimi hatirlamiyorum fakat butun bir yaz boyunca farkli bloglardan yapilan isleri inceledim ve yaklasik 10 gun once kendi calismalarimi baslattim :) Buyuk bir hevesle gidip kizilaydan malzemelerimi aldim ve ise koyuldum. Bunlarla ugrasirken saatin nasil ilerlediginin farkina varmadan geciyor zaman, surekli yeni biseyler uretme istegi.. Calismalarimin devami gelecek simdilik bu kadar:)

Vee ilk calismam bir arkadasimin degimi ile Angelina Jolie Baligimiz:)
Buda minik kuzucuk:) orjinalini gorseniz burdaki halinden cok daha tatli duruyor:) anahtarlik olarak dusundum fakat anahtarliga donusturemedim henuz..

Andac icin hazirladigim angry bird anahtarlik (anahtarlik olabilmesi icin bazi parcalar eklenmesi gerekiyor yine) Icine koydugum elyaf az olmus biraz daha tombik olmaliydi bu angry bird, deneye deneye ogreniyorum:)

Buda kucuk Deniz icin Cars karakteri:)
Almila ile yaptigimiz gelin penguen, elimde her renk kece olmadigi icin renkleri uyumsuz oldu farkindayim.Daha cok kece alip uyumlu renklerle denemem gereken bir model:)

Kendime yapmistim kitap ayiracini fakat kedi delisi olan sevgili arkadasim Pinar`a hediye edilcek ( kendisinin zoruyla:))

Vee son olarak Garfield, henuz sahibi yok.
Resimlerini eklemis oldugum objelerin hepsi anahtarlik ve buzdolabi susune cevrilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder