23 Eylül 2012 Pazar

                Internette yapilan kavanoz geri donusum islerine her gordugumde hayranlikla bakakalmayi birakip bir adette kendim yapiverdim. Acikcasi bana pek bi cici gozukuyor :). Yapim islemi once beyaz boya ile 3-4 kat kavanozu boyadim. Daha sonra ciktisini aldigim resmi tutkal ile yapistirdim. Fakat onceki isimden kalan tutkali fircamin ustunden temizlemedigim icin fircam kotu durumdaydi biraz e buda yapistirma islemini zorlastirdi. Cok puruzsuz bi gorunum elde edemedim fircadan dolayi. Aklinizda olsun fircanizi her seferinde mutlaka temizleyin:) Daha sonra delgecle cikardigim yuvarlaklari yine tutkal ile yapistirarak kavanozumu vernikledim. Onun icinde ayri bir firca edinmem gerekiyor sanirim oyuzden vernikleme islemi suan tamamlanmis degil.

                              Vee boyle bir kahve kavanozum oldu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder